Συχνές ερωτήσεις
Ποιούς τύπους καρτών δέχονται τα ΑΤΜ της Euronet;
Ποιο είναι το μέγιστο όριο ανάληψης μετρητών ανά ημέρα;
Το όριο της ημερήσιας ανάληψης μετρητών ή ο αριθμός των ημερήσιων συναλλαγών στα ΑΤΜ και στα POS ορίζεται από την εκάστοτε εκδότρια Τράπεζα και όχι από την Euronet. Ενδέχεται το όριο ανάληψης να διαφέρει από τη προέλευση ή από τον τύπο της κάρτας. Ο πάροχος της κάρτας σας μπορεί να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Ποιος έιναι υπεύθυνος σε περίπτωση που το ΑΤΜ είναι εκτός λειτουργίας;
Η Euronet. Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το ΑΤΜ, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Euronet, η οποία θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ΑΤΜ το δυνατό συντομότερο. Tο τηλέφωνο επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι: +30 210 9478480
Η κάρτα μου παρακρατήθηκε. Μπορεί να μου επιστραφεί;
Μια κάρτα συνήθως παρακρατείται λόγω αιτήματος από την εκδότρια Τράπεζα ή λογω σφάλματος από του κατόχου (π.χ η κάρτα δεν αποσύρθηκε εντός του προβλεπόμενου χρόνου οπότε και παρακρατήθηκε για λόγους ασφαλείας). Σε περίπτωση που η παρακράτηση δεν αντιστοιχεί σε έναν από τους παραπάνω λόγους , είναι πιθανό να επιστραφεί. Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Euronet (+30 210 9478480) καθώς και με την εκδότρια Τράπεζα για να λάβετε περαιτέρω οδηγίες.
Το ΑΤΜ δεν έβγαλε χρήματα αλλά ο λογαριασμός μου χρεώθηκε. Πως μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της Euronet καθώς και την τράπεζά σας, ώστε να ενημερώσετε για το συμβάν. Οι δύο φορείς θα συνεργαστούν για την επίλυση του προβλήματος. Το τηλέφωνο επικοινωνίας του κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Euronet είναι +30 210 9478480